סגן השר מקלב: "מילים יכולות לגרום לרצח ילדים"

אייל ראובן No Comments on סגן השר מקלב: "מילים יכולות לגרום לרצח ילדים"

סגן שר התחבורה אורי מקלב לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו צריכים להיזהר לא להגביר סתם את השנאה. הסלמה בהר הבית מביאה לפיגועים, כל אחד צריך לקחת אחריות על המעשים שלו. לדעת שהדברים שלו יכולים לגרום לרצח של ילדים" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר התחבורה אורי מקלב, תושב שכונת רמות בירושלים, לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "כשזה קורה קרוב אליך ואתה מכיר את המשפחה עשרות שנים, את הת"ת שהם למדו, את התחנה בה הם עמדו, זה נותן פרספקטיבה אחרת לגמריי. מרגישים את גודל האסון".

"יש תחושה של חוסר ביטחון, זה לא מתבטא בזעם, בהלוויה אתמול שמענו הרבה דברי אמונה וצידוק הדין. בשכונות הקרובות לערבים יש פחד, כי כל אחד יכול לצאת עם הרכב ולפגע, יש להם תעודת זהות כחולה והם יכולים להגיע לכל מקום".

"צריך לעשות השתדלות גדולה, מול מפגע בודד קשה להתמודד, הם מוסתים, כיו"ר ועדת המדע טיפלתי בדברים האלו. המחבלים מחפשים דמות יהודית לפגוע בה, ראינו את זה בוועדה. מחבלים יוצאים לאחרונה משכונות ירושלים, אנחנו צריכים להיזהר לא להגביר סתם את השנאה".

"הסלמה בהר הבית מביאה לפיגועים, כל אחד צריך לקחת אחריות על המעשים שלו. לדעת שהדברים שלו יכולים לגרום לרצח של ילדים" הזהיר מקלב.

האזינו:

 

 



0 תגובות